• e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. Osmaniye Valiliği
T.C. Osmaniye Valiliği
T.C. Osmaniye Valiliği
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Valilik Birimleri Şehitler Köşesi Tarihçe İl Protokol Listesi İmza Yetkileri Yönergesi Vali Yardımcıları Görev Dağılımı Kurumsal Kimlik İl Etik Komisyonu
  • OSMANİYE
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları Projeler İl Gelişim Planı
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular İhale İlanları Genel Emirler-Genelgeler Basın Açıklamaları İlimizde Basın Etkinlikler
  • İLETİŞİM
    Valilik İletişim İl Telefon Rehberi Diğer Kurumlar
°C
28
Ocak2023
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali Dr. Erdinç YILMAZ
      • Vali Yardımcıları
        • Dr. Ömer Faruk GÜNAY
        • Adem YILMAZ
        • Hakan Yavuz ERDOĞAN
        • Uğur Muzaffer ÇAM
      • Kaymakamlar
        • Vehbi BAKIR
        • Aziz KAYABAŞI
        • Turgay İLHAN
        • Ali İhsan SELİMOĞLU
        • Can KURT
        • Mehmet Furkan TAŞKIRAN
      • Görev Yapmış Valilerimiz
    • Valilik Birimleri
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
    • Şehitler Köşesi
      • Askeri Personel Şehitlerimiz
      • Emniyet Şehitlerimiz
      • Milli Eğitim Şehitlerimiz
      • Diğer Kurum Şehitlerimiz
    • Tarihçe
      • Osmaniye Tarihçesi
    • İl Protokol Listesi
    • İmza Yetkileri Yönergesi
    • Vali Yardımcıları Görev Dağılımı
    • Kurumsal Kimlik
    • İl Etik Komisyonu
      • Etik Komisyonu
      • Etik Komisyonu Üyeleri
        • Etik Komisyonu Başkanı Vali Yardımcısı Adem YILMAZ
        • Etik Komisyonu Üyesi Hasan ÖZNAVRUZ
        • Etik Komisyonu Üyesi Aydın ALBAK
      • 2020 Faaliyet Raporu
      • Etik İlkeleri
      • Etik Eğitimi
      • Mevzuat
        • Etik Mevzuatı
        • Kanunlar
        • Yönetmelikler
        • Genelgeler
        • Uluslararası Anlaşma ve Belgeler
  • OSMANİYE
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Projeler
    • İl Gelişim Planı
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • İhale İlanları
    • Genel Emirler-Genelgeler
    • Basın Açıklamaları
    • İlimizde Basın
    • Etkinlikler
  • İLETİŞİM
    • Valilik İletişim
    • İl Telefon Rehberi
    • Diğer Kurumlar
VALİLİK
  • Yöneticilerimiz
    • Vali Dr. Erdinç YILMAZ
    • Vali Yardımcıları
      • Dr. Ömer Faruk GÜNAY
      • Adem YILMAZ
      • Hakan Yavuz ERDOĞAN
      • Uğur Muzaffer ÇAM
    • Kaymakamlar
      • Vehbi BAKIR
      • Aziz KAYABAŞI
      • Turgay İLHAN
      • Ali İhsan SELİMOĞLU
      • Can KURT
      • Mehmet Furkan TAŞKIRAN
    • Görev Yapmış Valilerimiz
  • Valilik Birimleri
    • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
    • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
    • İdare ve Denetim Müdürlüğü
    • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
    • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
    • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
    • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
    • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
    • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
    • Özel Kalem Müdürlüğü
    • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
  • Şehitler Köşesi
    • Askeri Personel Şehitlerimiz
    • Emniyet Şehitlerimiz
    • Milli Eğitim Şehitlerimiz
    • Diğer Kurum Şehitlerimiz
  • Tarihçe
    • Osmaniye Tarihçesi
  • İl Protokol Listesi
  • İmza Yetkileri Yönergesi
  • Vali Yardımcıları Görev Dağılımı
  • Kurumsal Kimlik
  • İl Etik Komisyonu
    • Etik Komisyonu
    • Etik Komisyonu Üyeleri
      • Etik Komisyonu Başkanı Vali Yardımcısı Adem YILMAZ
      • Etik Komisyonu Üyesi Hasan ÖZNAVRUZ
      • Etik Komisyonu Üyesi Aydın ALBAK
    • 2020 Faaliyet Raporu
    • Etik İlkeleri
    • Etik Eğitimi
    • Mevzuat
      • Etik Mevzuatı
      • Kanunlar
      • Yönetmelikler
      • Genelgeler
      • Uluslararası Anlaşma ve Belgeler

112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü

112 ACİL ÇAĞRI MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ GÖREV ve YETKİLERİ

  • İl genelinde; il jandarma komutanlığı, il emniyet müdürlüğü, varsa sahil güvenlik bölge veya grup komutanlığı, belediyeler, orman bölge veya işletme müdürlüğü, doğa koruma ve milli parklar bölge veya şube müdürlüğü, il sağlık müdürlüğü, il afet ve acil durum müdürlüğü ile valilikçe belirlenen diğer kurumların görev alanına giren acil çağrıları 24 saat sürekli erişim esasına göre karşılamak ve bu hususta gerekli tedbirleri almak,
     
  •  Acil çağrıları, çağrı merkezinde acil yardım hizmeti sunan kurumlara yönlendirmek,
     
  • Acil yardım hizmeti sunan kurumlar arasında gerekli işbirliği ve koordinasyonu sağlamak,
     
  • Kurumsal kapasitenin geliştirilmesine yönelik acil çağrı hizmetleri alanında; hizmetiçi eğitim programlarını yapmak, Bakanlığın izni ile finansman sağlayan ulusal ve uluslararası kurum ve kuruluşların proje çağrılarını takip ederek, hibelere yönelik proje hazırlamak,
     
  • Acil çağrı hizmetlerine yönelik ilgili kurumların talep ve görüşlerini de alarak yazılım değişikliklerini Genel Müdürlüğe teklif etmek,
     
  • İlgili kurumların acil yardım hizmeti sunan komuta ve kontrol merkezleri ile telli, telsiz iletişimleri ile yazılımları arasında bağlantı sağlamak,
     
  • İhtiyaç duyulması halinde acil çağrı karşılama ve yönlendirmelerle ilgili olay yerinde iletişimi ve yönetimi sağlayacak mobil merkezleri kurmak ve işletmek,
     
  • İlgili kurumlarla birlikte tatbikatlar planlamak ve uygulamak,
     
  •  İlgili kurumların görüş ve önerilerini de dikkate alarak çağrı merkezi hizmetlerinin sunumu için gerekli olan her türlü altyapıyı kurmak, işletmek ve kurumların kullanımına sunmak,
     
  • Çağrı merkezinin fiziki imkânları ölçüsünde ilgili kurumların komuta ve kontrol merkezi ihtiyaçları için çağrı merkezinde ve diğer mahallerde valilik onayına istinaden yer tahsisi yapmak,
     
  • Çağrı merkezi hizmetlerine ilişkin kamuoyunu bilgilendirmek,
     
  • Çağrı Merkezini asılsız ihbarda bulunmak suretiyle meşgul edenleri tespit etmek ve buna ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,
     
  • Valilikçe verilen benzeri diğer görevleri yapmak. 112 acil çağrı merkezi müdürünün görev, yetki ve sorumlulukları

    MADDE 7 – (1) Çağrı merkezi müdürünün görev, yetki ve sorumlulukları şunlardır:
     
  • Çağrı merkezi çalışmalarının düzenli, sürekli ve verimli bir şekilde aksamadan sürdürülmesini sağlamak için gerekli tedbirleri almak,
     
  • Müdürlüğün ödenek ve kadro ihtiyaçlarını tespit ve takip etmek,
     
  • Kendisine bağlı personelin disiplin ve diğer özlük hakları ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek, farklı kurumlardan gelip çağrı merkezinde görev yapan personelin çağrı merkezinin çalışma usul ve esaslarına uyup uymadığını takip etmek, uymayanları valilik kanalı ile ilgili kurumlara bildirmek,
     
  • Vardiyalarda görevli personelin yetersiz kalması halinde yeterli personelin görevlendirilmesini sağlamak üzere valilik kanalı ile ilgili kurumlara bildirimde bulunmak,
     
  • Çağrı merkezinde hizmet veren kurum ve kuruluşlar ile işbirliği ve koordinasyon içerisinde hizmet içi eğitim çalışmalarını yürütmek ve geliştirmek,
     
  • Her bir vardiyada çalışacak çağrı alıcıların sayısını düzenlemek, gerekli görevlendirmeleri yapmak,
     
  • Her vardiyada görev yapan çağrı alıcıları arasından bir kişiyi grup sorumlusu olarak belirlemek,
     
  • İl acil çağrı hizmetleri ile ilgili faaliyet ve verileri yıllık olarak derleyip, değerlendirilmek üzere rapor halinde valiliğe sunmak,
     
  • Yeni ve iyi uygulama örneklerini takip etmek ve çağrı merkezi teknolojisinin güncel tutulmasını sağlamak için rapor ve projeler hazırlayıp valilik aracılığıyla Genel Müdürlüğe sunmak,
     
  • Çağrı merkezinin tanıtımını sağlayacak faaliyetler düzenleyerek kamuoyunu 112 Acil Çağrı Merkezi hakkında bilgilendirmek,
     
  • Deprem, sel, heyelan ve kaya düşmesi gibi doğal afetler, önemli toplumsal olaylar, büyük ölçekli yangın, KBRN ve trafik kazası gibi olaylara ilişkin çağrı merkezine yapılan bildirimleri ivedilikle ilgili vali yardımcısına iletmek ve aldığı talimatlar doğrultusunda gerekli işlemleri yürütmek,
     
  • Çağrı merkezinde görev yapan müdürlük personelinin görev, yetki ve sorumluluklarını valilik onayı ile belirlemek,
     
  • Kurumların haberleşme sistemlerinin çalışır halde olmasını gözetmek, aksaklıkların giderilmesine yardımcı olmak,
     
  • İlgili kurumların acil yardım hizmeti sunan komuta ve kontrol merkezleri ile telli, telsiz ve yazılım bağlantılarının sağlanması için ilgili kurumlarla koordinasyonu sağlamak,
     
  • Çağrı merkezinin fiziki imkânları ölçüsünde ilgili kurumların komuta ve kontrol merkezi ihtiyaçları için çağrı merkezinde ve diğer mahallerde valilik onayına istinaden yer tahsisi yapmak,
     
  • Valinin veya sorumlu vali yardımcısının vereceği benzeri diğer görevleri yapmak.
     
  • Görev alanı ile ilgili;
     
  • Bilgi ve belgeleri toplamak, tasnif etmek, analiz ve değerlendirmeler yapmak,
     
  • Proje ve araştırma yapmak, yaptırmak ve bu alandaki bilimsel çalışmaları desteklemek,
     
  • Kamuoyu araştırması yapmak, yaptırmak,
     
  • Toplantı, sempozyum, seminer, eğitim ve benzeri etkinlikler düzenlemek,
     
  • Yapılması planlanan veya yapılan faaliyetlerin hedef kitleye duyurulması için gereken iş ve işlemleri yapmak veya yaptırmak,
     
  • İlde toplum desteğinin sağlanmasına yönelik faaliyetleri yürütmek,
     
  • İl genelinde göçün meydana getirdiği sorunlarla ilgili çalışmalar yapmak,
     
  • Tedbir, faaliyet ve hizmetlere ait dosyalama, gelen ve giden evrakın kayıt, dağıtım ve arşivlenmesini sağlamak,
     
  • Mevzuat veya vali tarafından verilen benzeri görevleri yapmak.
     
  • Vali tarafından verilen diğer görevleri yapmak.
Guddusi ARIK
112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü

112 ÇAĞRI MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ KAMU HİZMET STANDARTLARI
  

 
 
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Resmi Gazete
  • Bilgi Edinme
  • Resmi İlan Portalı
Adnan Menderes Mh. Musa Şahin Bulvarı No:106 P.K.: 80010
0 328 825 07 07